[NEWS] 110509 Kim Junsu, “Piled Up Alcohol. JaeJoong Hyung and YuChun say They are Coming”


Kim JunSu mengungkapkan sebuah foto saat dia duduk sendirian di bar yang terletak di basement rumahnya.

Pada tanggal 9 Mei, Kim JunSu, me-upload foto di twitternya dengan berkata, "Ini bar kecil di ruang bawah tanah, tempat yang paling rahasia di rumah! Seperti yang kalian lihat, ada banyak minuman tetapi tak seorang pun di keluarga saya yg minum. Tidak satupun botol dibuka sejak tahun lalu .. Jaejoongie hyung dan Yuchun datang untuk minum!"

Dalam foto tersebut, Kim JunSu sedang duduk di bar dan menatap botol-botol alkohol yang tidak dibuka.

Netizens yang melihat foto berkomentar,, "aku akan pergi" "aku yakin membuka semua topi" Dan banyak reaksi yang lebih menarik seperti itu.

Sementara itu, JYJ mengakhri Asia Tour mereka pada 7 Mei dengan sukses besar dan akan menuju ke Amerika Utara untuk konser dimulai pada Mei 20.


Kim Junsu revealed the photo of him sitting alone at the bar that’s located at the basement of his house.

On the 9th May, Kim Junsu, uploaded a photo on his own twitter along with words saying, “It’s a small bar in the basement, the most secret place in the house! As you can see, there are a lot of drinks but nobody drinks in my family lol Not one bottle is opened since last year.. Jaejoongie hyung and Yuchun come to drink!”

In the photo, Kim Junsu is sitting at the bar and gazing at the bottles of alcohol which aren’t opened.

Netizens who say the photos commented, “I will go.”, “I have the confidence of opening up all the caps.” and many more such interesting reactions.

Meanwhile, JYJ ended their Asia Tour on the 7th May with great success and will be heading to the North America for concerts beginning on the 20th May.

sr: withJYJ
indo: broken tsubasa - 02

Tidak ada komentar:

Posting Komentar